04

DEC

17:00

Pronicanja, uprizoritev 2 / Krhka koreografija

Plesna predstava


Osnovni Podatki

04. december 2021 ob 17:00 do 04. december 2021 ob 19:45
Atrij ZRC, Novi trg 2, Ljubljana
Opis

V soboto 4.decembra prijazno vabimo v Atrij ZRC na plesno predstavo z naslovom Pronicanja, uprizoritev 2 / Krhka koreografija ustvarjalk Anje Bornšek, Barbare Kanc in Tine Valentan.

Prva predstava bo ob 17.uri, druga ob 19.uri. Predstava traja približno 45 min. Vstop je prost. Zaradi omejenega števila obiskovalcev je svoj prihod potrebno predhodno najaviti na elektronski naslov: barbarakanc@gmail.com

slika

OPIS

Vstop v Atrij. Prvi stik je neznanka brez takojšnjih odgovorov. Čas ki je potreben, da se telesno in prostorsko vzajemno ogledujeta eden v drugem. Opazujoč občutke, ki pronicajo skozi formo.

Izbrala se je tema. 

Vklop. 

Oči. vPogled. Svetilnost.

Svetloba kot pozornost. Pozornost, ki hkrati odkriva in zakriva. Zorni kot. Svetlobni kot. Temni kot. Blind spot? Ima pozornost vedno nek blind spot?

Izklop. 

Odpreti vrata trenutku praznine. Praznini, ki ni nikoli prazna, ki je pravzaprav poseben prostor, avtonomno živ le za trenutek preden ga preplavi izkušnja.

Po vseh pokrajinah se kar se da zbrano, še vedno premikamo z nam posebno vendar samosvojo metodo Pasenja. Po letu in pol, kot pri vseh finih rečeh, vprašanja ostajajo. Bolj poslušamo, bolj postaja nepredvidljivo.

PASENJE

Pasenje je ustvarjalno raziskovalna metoda, ki se poglablja v odnos med prostorom in telesom, ne le prostorsko, temveč tudi izkušenjsko in imaginacijsko. Telo postane del prostora in prostor postane del telesa. Izraščata se drug iz drugega. Pasenje je stopanje po vidnem, prisluškujoč v drobovje nevidnega. Je bivanje v teksturah, zvokih, vibracijah, oblikah, občutkih, ki pronicajo iz telesnih struktur, ter iz prostora v katerem se telo nahaja. Je pozoren, a ne-linearen percepcijski pogled.

 

Ideja, koncept, izvedba: Anja Bornšek, Barbara Kanc, Tina Valentan

Zvok: Ana Kravanja

Asistent: Luka Martin Škof

Produkcija: Fundacija Sonda, GT22

Partnerji: NAGIB Maribor, ZRC SAZU

S finančno podporo Mestne občine Maribor

 

Anja Bornšek je plesalka, pedagoginja, ustvarjalka in mojstrica metode Body-Mind Centering. Diplomirala je iz sodobnega plesa na Salzburški plesni akademiji SEAD, opravila certificiran študij somatske metode Body-Mind Centering in končala magistrski študij pedagogike sodobnega plesa na frankfurtski univerzi HfMDK. Poučuje pretežno skozi spekter izkustvene anatomije in somatike, svoje delo pa razvija z metodologijo izkustveno-gibalnih raziskav ter improvizacije. Poučuje na Akademiji za ples v Zagrebu, na magistrskem programu “pedagogika sodobnega plesa” na HfMDK v Frankfurtu, v Tanzhaus NRW v Düsseldorfu itd. Zadnjih pet let tudi razvija in poučuje format za publiko Physical Introduction, s katerim raziskuje način bolj zavestne povezave med telesnostjo in percepcijo ter s tem intimnejše relacije med umetniškim delom in gledalcem. V letu 2021 je prejela nagrado Ksenije Hribar v kategoriji perspektivna koreografinja.

Barbara Kanc, plesalka, plesna pedagoginja, performerka, koreografinja in kofetarica. Plesno se je izobraževala na Umetniški gimnaziji za sodobni ples v Ljubljani, za tem pa diplomirala na Konzervatoriju za ples Trinity Laban v Londonu. Po končanem študiju je prejela nagrado Simone Michelle za izjemne dosežke v koreografiji v letih 2006/2007. Zadnja leta je na uprizoritvenem področju sodelovala s številnimi koreografinjami, koreografi in režiserji. Od leta 2004 deluje tudi na področju zgodovinskih plesov. Že dobro desetletje otroke in mladostnike poučuje ustvarjalni in sodobni ples ter z njimi ustvarja plesne predstave in miniature, ki jih predstavlja na plesnih revijah in plesnem tekmovanju Opus. V Lutkovnem gledališču Ljubljana trenutno vodi otroške plesne delavnice.

Tina Valentan je diplomirala na amsterdamski Akademiji za ples in gledališče (SNDO). Njena koreografska specialiteta so solistični avtorski projekti (Ko luna rasteKalipso, Točka osi). Plesno-performersko so jo najbolj zaznamovala sodelovanja s Snježano Premuš, z Milanom Tomášikom in Matejo Bučar ter enoletno burleskanje s skupino Feminalz. Ključni del njene redne psihofizične prakse je vezan na metodo Body-Mind Centering, ki ji med drugim ponuja vhod v nepredvidljive, maksimalno pozorne in večdimenzionalne odrske prezence. Stik z vzgojno-izobraževalnimi pobudami že vrsto let ohranja pri JSKD-ju kot regijska selektorica, v zadnjih dveh letih pa v okviru projekta SKUM. Je prejemnica Nagrade Ksenije Hribar 2017 za plesalko/performerko.

Ana Kravanja  je glasbenica, ki aktivno deluje v zasedbah Širom in Kačis ter kot improvizatorka - violinistka sodeluje s številnimi slovenskimi in tujimi glasbeniki. Avtorsko glasbo ustvarja za gledališke predstave, dokumentarne in igrane filme, za pripovedi, pravljice, animacije, poezijo in ples. 

http://www.centralala.si/baza-glasbenikov-ana-kravanja/

www.siromband.si

www.anasamo.si

slika